رایان سلکیس: در مقام پول، اتریوم هنوز از بیت کوین عقب تر است
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
رایان سلکیس: در مقام پول، اتریوم هنوز از بیت کوین عقب تر است
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:50 | بازدید : 33 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

رایان سلکیس: در مقام پول، اتریوم هنوز از بیت کوین عقب تر است

 

برتری اتریوم - رایان سلکیس: در مقام پول، اتریوم هنوز از بیت کوین عقب تر است

در حالی که شاهد بودیم قیمت بیت کوین روزهای آخر هفته افزایش یافته و از سطح 19،000 دلار نیز فراتر رفته است، اما اتریوم از این روند عقب مانده است. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 19117 دلار ترید می شود در حالیکه اتریوم با قیمت 585 دلار معامله می شود که هنوز هم 15 دلار پایین تر از سطح حساس 600 دلار است.

به گزارش وبسایت خبری Blockchain.News، شرکت تحلیل داده مساری (Messari) اعلام کرده است که امسال اتریوم تحت تاثیر پلتفرم پرداخت پی پال (PayPal)، بیش از 1 تریلیون دلار انتقال ارزش واقعی را پردازش می کند.

رایان سلکیس (Ryan Selkis)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مساری اخیراً متذکر شده است که مایکل سایلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، که در حال حاضر مجموع  40824 واحد بیت کوین را در اختیار دارد، به زودی یک میلیارد دلار بیت کوین خواهد داشت. سلکیس می گوید سایلور سرانجام به اتریوم نیز روی خواهد آورد.

سلکیس افزود هنوز ETH به عنوان پول از بیت کوین عقب تر است و معکوس شدن این حالت در سال 2017 یک اتفاق نادر بود. این چرخش وضعیت به زمانی اشاره دارد که اتریوم از نظر سرمایه بازار از بیت کوین پیشی می گیرد.

رائول پال مدیرعامل Real Vision معتقد است اتریوم می تواند طی 10 سال آینده به لحاظ ارزش بازار از بیت کوین پیشی بگیرد. وی توضیح داد که به این دلیل چنین اعتقادی دارد که اتریوم در نقاط متعددی از اکوسیستم جهانی ، از جمله زنجیره های تأمین جهانی، توکنیزه کردن دارایی ها از املاک و مستغلات گرفته تا حقوق مالکیت معنوی، بدهی های غیر دولتی و غیره فعالیت می کند.

سلکیس توضیح داد که ETH یک دارایی دفاعی است، ETH به بلاکچین اتریوم قدرت می بخشد، و آن را با ارزش می کند. ETH برای سهام گذاری و امنیت تراکنش ها مورد نیاز است. با این حال، سلکیس معتقد است که تراست اتریوم گری اسکیل (Grayscale) باعث ایجاد “سرابی” از تقاضای سازمانی برای ETH شده است. حجم معاملات استیبل کوین هنوز هم در بلاکچین اتریوم بالاتر از حجم ETH است.

همانگونه که می دانید، زنجیره بیکن اتریوم 2.0 به تازگی راه اندازی شده است، در حالیکه تاکنون بیش از 1.5 میلیون ETH در آن سپرده گذاری شده است. به گفته سلکیس، این پاداش سهام 13 درصدی ETH را به همراه دارد.

چیرگی اتریوم در پلتفرم قراردادهای هوشمند در حال حاضر 70٪ است، در حالی که پولکادات(Polkadot )، ATOM ، آلگراند و کاردانو نیز کار روی قراردادهای هوشمند را آغاز کرده اند. از آنجا که صنعت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) امسال 15 برابر رشد کرده است، این پرسش مطرح می شود که آیا ETH برنده نهایی این صنعت خواهد بود؟

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: blockchain



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 88
:: بازدید ماه : 85
:: بازدید سال : 241
:: بازدید کلی : 1929